ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

غسل خودارضایی

  • ۲۰:۰۸

سلام من خود ارضایی کردم البته دست خودم نیست یکی این کارو بهم یاد داده از بچگی و یکی بامن رابطه جنسی کرده بچه بودم و به این کار عادت کردم اگر خود ارضایی کرده باشیم لاک داشته باشم میتونم پاک نکنم تیمم کنم ؟؟ بعدشم من غسل خودارضایی رو نمیدونم

در هفت مورد، به جاى وضو و غسل باید تیمم کرد:

1 – پیدا نکردن آب

2 – مشقت بیش از حد

3 – ترس از ضرر

4 – نیاز به آب براى حفظ جان

5 – نیاز به آب براى تطهیر

6 – نداشتن آب مباح

7 – نداشتن وقت براى وضو یا غسل

و اینکه با لاک تیمم می تونید تیمم کنید یا نه به مرجع تقلید خود مراجعه کنید. اکثر مراجع گفتند که برای تیمم باید لاک پاک شود.

غسل خودارضایی همان غسل جنابت هست و  به دو صورت انجام می گیرد؛ ارتماسی و ترتیبی

 در غسل ارتماسی انسان بعد از پاک کردن بدن خود از نجاست نیت می کند (غسل جنابت می کنم قربتا الی الله ). بعد به یک باره تمام بدن خود را به زیر آب فرو می برد. مانند پریدن در استخر.

 برای انجام غسل ترتیبی انسان ابتدا نیت کرده، بعد سر و گردن را می شوید. بعد از آن سمت راست بدن خود را می شود (دست راست و پای راست و نیم تنه سمت راست). پس از آن سمت چپ بدن را می شوید.

نکته: در صورتی که موقع شستن سر و گردن آب روی اعضای دیگر بریزد، اشکال ندارد. همچنین موقع شستن سمت راست. هنگام غسل لازم نیست که بدن خشک باشد. بلکه با بدن خیس هم می شود غسل کرد. 

نکته: در هر غسلی نیت لازم است. انسان همین که در ذهن خود بداند که برای غسل جنابت و یا... سر و گردن و همچنین بقیه اعضا را می شوید، کافی است و لازم نیست که نیت را بر زبان جاری کند.

  • ۲۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan