ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

عوارض خود ارضایی در زنان

  • ۰۹:۳۰

 

خودارضایی و نازایی

 

بپرسم آیا خود ارضایی باعث نازایی میشه؟و دیگه اینکه من شنیدم باعث انزال زود رس هم میشه؟

خود ارضایی فاقد عوارض جسمانی می باشد و باعث نازایی نمی شود

زود انزالی بیماری مربوط به آقایان است و در خانمها چنین بیماری نداریم نگران نباشید

 

خودارضایی و سیاهی زیر چشم

 

دختری هستم 19 ساله.چند سالی این کار رو میکردم.ولی مدتی است که ترک کردم.قبل از اعتیاد به این کار خیلی زیبا بودم ولی الان دور چشمم سیاه شده و صورتم زرد.آیا حالا که ترک کردم خوب میشم یا نه؟چه مدت طول میکشه؟

 سلام دوست عزیز 
خوشحالم که تونستید این عادت را ترک کنید. سیاهی دور چشم علت های زیادی داره (ارثی ، تغذیه و ...) و صرفا خودارضایی عامل ان نیست. می توانید مقالاتی را در این مورد در اینترنت جستجو کنید که راهکارهایی را هم ارائه دادند. 
مهمترین مساله در ترک این عادت این هست که افسردگی و ناراحتی روحی از بین میره و این خودش خیلی از مسائل روحی و جسمی را بهبود می بخشه.
 
باسلام وخسته نباشید...
دختری هستم ۱۸ ساله که  حدود۳-۴سالی میشه که دچارخودارضایی هستم قبلا ها خیلی این کار انجام میدادم اما شروع کردم به ترک کردن حدود۳ماهی این عمل رو انجام نمیدادم اما متاسفانه.بدبختانه باز شروع کردم وهفته ای یک بار این عمل رو انجام میدم ودرضمن وقتی این کارانجام میدم احساس میکنم که الان چشام درمیاد اصلا چشام ذوق ذوق میکنه...میدونم خیلی ضرر داره...خیلی میترسم که درآینده که ازدواج میکنم نتونم همسرم رو ارضاکنم یا اینکه نتونم بچه دار بشم وقتی این کار میکنم خیلی احساس بدبختی میکنم میخوام بمیرم خودمو بکشم اما نمیدونم بازم چرا این کار رو میکنم...خواهش میکنم که به من کمک کنیدیه جواب خوب به من بدید من تنها امیدم شمائیدمسئله ای نیست که بتونم به کسی بگم ممنون میشم کمکم کنید 

باتشکر

 

سلام دوست عزیز
ناامید نشید
باز هم تلاش کنید و این بار با اراده ای راسخ تر شروع به ترک کنید. نکته ی خیلی مهم و لازم در ترک این عادت داشتن روحیه ی شاد و پر از امید هست. هیچ وقت خودتون را دست کم نگیریید . مطمئن باشید که می تونید ترک کنید.
امیدتون به خدا باشه ، مطمئن باشید خدا خیلی دوستتون داره که فرصت تغییر به شما داده 
 در مورد ایندتون نگران نباشید این عادت تاثیری در باروری نداره و با ترکش احساس ارامش عمیقی را تجربه خواهید کرد.
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan